:: أتصل بنا ::

 

::+: الواجهه الرئيسيه :+:: ::+: البحث في الاقسام والمواضيع :+::

العودة   منتديات حــلا > +:::::[ الأقسام الشبابية والترفيهيه]:::::+ > مجلس حلا للضحك والفرفشة

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 12-07-2006, 05:53 PM   #1
تامر مزيكا
(حلا فعّال)
 
الصورة الرمزية تامر مزيكا
 
الملف الشخصي:
تاريخ التسجيل: Jul 2006
رقم العضوية: 26901
المشاركات: 341
عدد المواضيع: 234
عدد الردود: 107


مزاجي اليوم:


تقييم العضو:
تامر مزيكا is on a distinguished road

تامر مزيكا غير متصل
افتراضي موقف محرج بين فتاة رقيقة وخطيبها............

هي قصة فتاة من النوعية الخجولة جدا ، وكانت تخجل أشد الخجل
من خطيبها ، وهي ممكن توافق انك تقتلها ولا إنها تاكل أو تشرب قدام خطيبها

فيوم من الايام وكان إجازة آخر الأسبوع جاء إليهم خطيبها الصبح وكانت لسة قايمة من النوم ، وفطر معاهم لكن هي مافطرتش وقالت إن هي صاحية من بدري وفطرت وشبعانة خا لص
وأول لما وقت الغذاء جيه قام الأهل عشان يتغدوا وقام خطيبها معاهم لكن هي رفضت رفضا باتا إنها تاكل من كتر إحراجها وكانت طبعا هتموت من كتر الجوع

المهم جاء وقت العصر واستأذن خطيبها من أهلها إنه يأخذها ويروحوا محلات الأثاث عشان يختاروا أثاث بيتهم ، فوافق الأهل وطلعت البنت معاه وهي ميتة من الجوع ، وجاء عشان ينزلها في كوفي شوب لكنها رفضت أيضا رفضا باتا وهي كانت عنيها هتطلع على الكوفي شوب وكان نفسها تاكل المحل كله

المهم قعد يلف بيها محلات الأثاث كلها ويلف ويلف وكانت البنت هيغمى عليها من كتر الجوع ، فقامت قيلاله أنا عايزة أرجع البيت عشان حاسة اني مصدعة جامد ، فقال لها طيب تعالي نتعشى في محل الأول ، قامت قيلاله : أنا مش قادرة آكل حاجة نهائي

المهم رجعوا البيت ووصلها فكانت الأم محضره العشاء وماكنش في فالبيت غيرها هي وخطيبها وأمها وكانت أمها متعشية قبل ماهما ييجوا

فخطيبها قال ليها : كده هتسيبيني أتعشى لوحدي تعالي عشان خاطري كلي معايا

قامت قالت له : لسة متعشيه
فرد عليها ضاحكا : ازاي تكوني لسة متعشية وانتي كنت معايا طول اليوم
فضحكت ضحكة خفيفة وقالت له : أنا النهاردة شكلي أكلت كتير أوي الصبح ومش قادرة آكل حاجة خالص
المهم قعد يعزم عليها لقمة واحدة وهي رافضة خاااااااااااااالص
بعد لما خلص عشا قال لها : خلاص حبيبتي انا مضطر أمشي دلوقتي
فقالت له : مع السلامة حبيبي
هو استغرب علشان هي مش مسكت فيه يقعد كعادتها ، المهم راحت وصلته لغاية الباب ومن كتر جوعها ماقفلتش الباب وراه وطلعت تجري على المطبخ وقعدت تاكل بشرااااااااااااااااااااااهة جااااااامدة جدا حتى من كتر جوعها نسيت تقعد وهي بتاكل وكانت بتاكل وهي واقفة
فالمهم ايه اللي حصل بقى

تتخيلوا كده ايه اللي حصل

تخيلوا شوية وبعدين هقول لكم

..............................








...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
........





فخطيبها ده أصلا يبقى ابن عمها وهو كان نسي المفتح بتاع السيارة بتاعته جوه عندهم فدخل علشان يجيبه فقال أنا هدخل أسلم على خطيبتي وأقول لها إني دخلت عشان أجيب المفتاح بتاع عربيتي
فدخل عليها المطبخ وعمال يتفرج عليها وكتف ايده وهي من كتر جوعها ماانتبهتش ليه خالص إنه موجود وراها وبعد أما خلصت خااااااااااااالص وجت عشان تغسل ايديها لقيته موجود وراها في وشها
فالبنت كانت هيغمى عليها ممن كتر الإحراج وهو قال لها : ليه كدبتي عليا وقلتي انك شبعانة ؟؟؟؟؟؟؟ للدرجة ديه انتي كنت جعانة؟؟؟؟؟
يعني بصراحة موقف محرج بمليون جنييييييييييييييييه
.................................................. .....................
فى حب اكتر من كده جميل اوى لما يكون الرقة فى المشاعر وخوف على احساس اللى يحبو بعض بس مش على حساب نفسها........................
 
 

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:20 PM


العاب فلاش
بلاك بيري
العاب ماريو
لعبة ماريو
العاب تلبيس
العاب طبخ
العاب باربي
لعبة باربي
سبونج بوب
العاب دورا
العاب سيارات
العاب ذكاء
صور 2014
صور شباب
فيسات بلاك بيري
نشر البن
العاب بنات
صور حب
صور ٢٠١٤
صور٢٠١٤
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd